Hårförlängningar säljes!

Detta löshår är endast använt tre gånger eftersom att jag färgade håret brunt strax efter jag köpte det. Det går att använda värmeprodukter (locktång, plattång...) på håret upp till 220 grader. Håret är dock inte äkta men är av bästa kvalité av fejkhår. Håret blir supertjockt eftersom att man kan sätta i det lite där man vill. Fästes med clips.

Observera att jag inte borstat håret på bilderna.

Två små hårslingor


Mellanstor hårslinga


Stor hårslinga

Färgen på håret på bilderna överensstämmer inte helt med verkligheten, håret är ljusare.

Allt detta säljes för 500 :-


Vid intresse kan ni lämna en kommentar i kommentarsfältet eller kontakta mig på annat sätt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0