Gymbesök och matscheman

Nu är det slut på det goda. Fram till sportlovet är det hälsa som gäller för mig och Ellinor. Det betyder hårdträning och strikt kost med väl räknade kalorier. Frukt och grönsaker blir huvudkosten ( skumbananerna räknas tyvärr inte in i dessa kategorier...)

Här kommer exempel på mat som ej kommer på frågan att förtäras (gäller vardagar):

*Snabbmat ( hej då fina lökringar från BK), friterat
*Såser, ketchup, soya, sötsur sås
*Godis, chips, glass
*Läsk, saft, juice, oboy
*Smör, ost, socker
*Honung
*Yoghurt
*Gräddfil

Det tuffaste kommer nog bli min kära gräddfil som jag kan ha till i princip all mat. Resten tror jag kommer gå galant! Gymet ska även besökas 3ggr/vecka. Jag var där igår, superskönt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0