Överraskning

Satt här i min ensamhet, och plötsligt ringer det på dörren! Med hoppfulla steg går jag mot hallen, efter alla mina dagar hemma så kan ni säkert förstå att allt sällskap är trevligt sällskap? Tittar i kikhålet och ser två män, en såg helt okej ut så jag öppnade. "Har du också funderat på att en bok kan styra människors liv?" Var den första frågan jag möttes av. "Öhm, aa visst" svarar jag lite halvt förvirrad. "Ska jag visa här en text som Gud har sagt?" "Ja visst." Det skulle jag aldrig svarat, mötet gick över till en predikan om hur människor skulle tänka, hur vi skulle älska varandra and so on...

Men det var skönt att få öppna munnen ansikte mot ansikte för en stund, även fast jag mer hade hoppats på något lite mer spännande.


Fick dessa häften som ser superintressanta ut... Tackar tackar ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0